01

Analysis

Αναλύουμε την υπάρχουσα κατάσταση της ιστοσελίδας σας σε επίπεδο SEO/SEM, του κοινού που σας αφορά, σκιαγραφώντας τον κατάλληλο πελάτη και τέλος την αγορά για την οποία αναφέρεστε και τους άμεσους και έμμεσους ανταγωνιστές σας.

02

Campaigns

Κατάρτιση και εκτέλεση μιας διαδικτυακής στρατηγικής σε όλα τα ψηφιακά κανάλια αλληλεπίδρασης καταναλωτών με μια επωνυμία, με στόχο την προώθηση του προϊόντος ή της υπηρεσίας μιας εταιρείας, αυξάνοντας την αφοσίωση, την επισκεψιμότητα και τις μετατροπές. Είναι ένας από τους πιο επιτυχημένους τρόπους προσέλκυσης και διατήρησης των πελατών.

03

Competitor analysis

Η ανταγωνιστική ανάλυση είναι μια μελέτη των κύριων ανταγωνιστών, των προϊόντων τους και όλων των λεπτών αποχρώσεων της δουλειάς τους. Αυτό σας επιτρέπει να προσδιορίσετε τις τρέχουσες πιθανές ευκαιρίες, καθώς και να παρακολουθείτε τις τάσεις του κλάδου και να διασφαλίσετε ότι το προϊόν σας πληροί και υπερβαίνει τα πρότυπα.

04

Content marketing

Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ο πυρήνας κάθε σχεδίου μάρκετινγκ. Χρήσιμο, σχετικό και συνεπές περιεχόμενο για την προσέλκυση και τη διατήρηση κοινού-στόχου και την προώθηση κερδοφόρων ενεργειών πελατών είναι μέρος της στρατηγικής προσέγγισης μάρκετινγκ που χρησιμοποιείται από τα κορυφαία brands του κόσμου.

05

Social Shop setup

Ρύθμιση κοινωνικού καταστήματος. Η δυνατότητα πώλησης των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας στο Διαδίκτυο. Δημιουργήστε ένα διαδικτυακό κατάστημα κοινωνικών μέσων που σας επιτρέπει να ενοποιήσετε με κορυφαίες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων για να πουλήσετε περισσότερα προϊόντα και να επεκτείνετε την επιχείρησή σας.

06

Feedback

Τα σχόλια των πελατών είναι πολύ σημαντικά στο σημερινό ανταγωνιστικό κόσμο και μπορούν να αποτελέσουν πολύτιμο μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ. Πρέπει να έχετε σχόλια πελατών για να έχετε τα καλύτερα αποτελέσματα. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να συλλέξετε τα σχόλια των πελατών, αλλά όποια μέθοδο και αν επιλέξετε, θα λαμβάνετε πάντα πολύτιμες πληροφορίες για το πώς βλέπουν οι πελάτες την επιχείρησή σας.