Πλεονεκτήματα ψηφιακής διαφήμισης

Η ψηφιακή διαφήμιση είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο κανάλι μάρκετινγκ χωρίς να παρουσιάζει σημάδια επιβράδυνσης στο κοντινό μέλλον.

Οι καταναλωτές σήμερα όταν ψάχνουν να αγοράσουν μια υπηρεσία ή ένα προϊόν ψάχνουν πρώτα online.Μεταβαίνουν από κανάλι σε κανάλι  , κάνουν συγκρίσεις τιμών , διαβάζουν κριτικές , βλέπουν videos , κάνουν έρευνα αγοράς πριν προχωρήσουν σε οποιαδήποτε ενέργεια.

Αυτό ανάγκασε τις επιχειρήσεις να αναπτύξουν σε μεγάλο βαθμό την online  παρουσία τους με στόχο να προσεγγίσουν περισσότερους χρήστες τους οποίους θα προσπαθήσουν να μετατρέψουν σε πελάτες τους. Η ψηφιακή τεχνολογία προσφέρει ένα μεγάλο εύρος εργαλείων τα οποία επιτρέπουν στην κάθε επιχείρηση  να εστιάσει στους χρήστες που είναι κατάλληλοι για αυτήν.

Η ψηφιακή διαφήμιση κατέχει μια κορυφαία θέση στην ψηφιακή τεχνολογία γιατί προσφέρει αρκετά πλεονεκτήματα στις επιχειρήσεις. 

Αυτά είναι :

Καλύτερη στόχευση 

Η ηλεκτρονική διαφήμιση παρουσιάζει την επωνυμία σας και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας σε κάθε στάδιο του κύκλου αγοράς του υποψήφιου πελάτη. Τα Social media αλλά και η google , η amazon , η microsoft κλπ προσφέρουν επίσης πολλές επιλογές στόχευσης και τμηματοποίησης της αγοράς κατά γεωγραφική τοποθεσία , γλώσσα , δημογραφικά στοιχεία , ενδιαφέροντα , συσκευή χρήστη κ.λ.π

 

Προσφέρει στόχευση εν κινήσει.

Η ψηφιακή διαφήμιση μας επιτρέπει να προσεγγίζουμε το κοινό μας εν κινήσει όπου και αν βρίσκεται , όποτε είναι συνδεδεμένοι.

Έχει ταχύτερη διάχυση στην αγορά.

Οι συνθήκες αλλά και οι τάσεις της αγοράς αλλάζουν διαρκώς και αυτό απαιτεί από τις επιχειρήσεις ένα ευέλικτο marketing. Οι παραδοσιακές διαφημίσεις απαιτούν μεγάλο χρονικό διάστημα ( δημιουργία διαφήμισης , αγορά τηλεοπτικού χρόνου κ.λ.π ) για να εμφανιστεί στο κοινό μπροστά . Αυτό το κοινό πολλές φορές δεν είναι και το καταλληλότερο για την επιχείρηση. Απεναντίας η ηλεκτρονική διαφήμιση έχει την δυνατότητα να εμφανιστεί ταχύτατα μπροστά στο στοχευμένο κοινό μιας επιχείρησης και έχει τη δυνατότητα να τροποποιείται ανάλογα με την συσκευή του χρήστη ή το στάδιο στον κύκλο αγοράς του χρήστη. 

 

Είναι μετρήσιμη με μετρήσιμα αποτελέσματα 

Οι ψηφιακές διαφημίσεις είναι απόλυτα μετρήσιμες. Τοποθετώντας τον κατάλληλο κώδικα στο website ή στο app έχουμε την δυνατότητα να καταγράψουμε κάθε βήμα του χρήστη και να παραχωρήσουμε την κατάλληλη αξία σε καθένα από αυτά έως την τελική αγορά  .Επομένως μπορούμε εύκολα προσδιορίσουμε το ROΙ  δηλαδή την απόδοση της επένδυσης.