Τι είναι το Hacking Growth;

Το Growth hacking είναι η χρήση κατάλληλων τακτικών και οικονομικά αποδοτικών τακτικών ψηφιακού μάρκετινγκ (cost-effective digital marketing) που βοηθούν στην ανάπτυξη και τη διατήρηση μιας ενεργής βάσης χρηστών, στην πώληση προϊόντων και στην έκθεση. 

Η ανάπτυξη του Growth hacking συνηθέστερα σχετίζεται με νεοσύστατες και μικρές επιχειρήσεις, δηλαδή σε οργανισμούς που δεν έχουν τεράστιο χρηματικό ποσό για να απομείνουν αλλά χρειάζονται αποτελέσματα γρήγορα. Ωστόσο, είναι κατάλληλο για κάθε διαδικτυακή επιχείρηση που επιθυμεί να διατηρήσει την ανάπτυξη και τη διατήρηση μιας ενεργής βάσης χρηστών και ανάπτυξης.

Η διαφορα μεταξυ της αναπτυξης και του παραδοσιακου μαρκετινγκ

Πολλοί άνθρωποι σκέφτονται το hacking ανάπτυξης και το μάρκετινγκ ως το ίδιο. Ωστόσο, υπάρχουν λεπτές αλλά σημαντικές διαφορές.

Συνήθως, το hacking ανάπτυξης (Growth Hacking)  συνδυάζει το μάρκετινγκ, τη βελτιστοποίηση και την αναπτυξιακή τεχνογνωσία για βοηθήσει τις επιχειρήσεις στο marketing με μικρό προϋπολογισμό. 

Οφελη απο το Hacking Growth

Βελτιστοποίηση του ROI – Χρησιμοποιώντας δεδομένα και παρακολουθώντας με ακρίβεια την απόδοση ενός hack που έχετε σε εφαρμογή, μπορείτε εύκολα να δείτε ποιες από τις στρατηγικές σας growth hacking  αποδίδουν όπως ελπίζατε και ποιες όχι. Εστιάζουμε σε εκείνες  που συνεισφέρουν στην απόκτηση πελατών, απορρίπτουμε εκείνες που δεν το κάνουν.

Χαμηλό κόστος – Από τη φύση του, το hacking ανάπτυξης έχει σχεδιαστεί για να χρησιμοποιεί όσους πόρους έχετε όσο πιο οικονομικά γίνεται. Αυτό σημαίνει τη χρήση τακτικών, όπως π.χ 

η εξασφάλιση ότι οι σελίδες προορισμού αξιοποιούν τις βέλτιστες πρακτικές SEO για να κατατάσσονται υψηλά στις μηχανές αναζήτησης για σημαντικές λέξεις-κλειδιά. 

Επίσης, η συγγραφή σημαντικού περιεχομένου, όπως μελέτες περιπτώσεων και, στη συνέχεια, η ευρεία κοινή χρήση σε βασικά κανάλια κοινωνικών μέσων είναι μια εξαιρετική τακτική. 

Η εκτεταμένη και επαναληπτική δοκιμή A / B μπορεί επίσης να είναι ισχυρή για τη γρήγορη συλλογή δεδομένων χρηστών. 

(Θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι η διαδικασία δοκιμής μπορεί να είναι αρκετά χρονοβόρα μέχρι να βρούμε την χρυσή τομή).  και πολλά άλλα παραδείγματα.

Το hacking ανάπτυξης δεν έχει το παραδοσιακό κόστος που σχετίζεται με αυτό που κάνουν άλλες μεθοδολογίες, όπως το μάρκετινγκ περιεχομένου ή η διαφήμιση.

Χαμηλοί πόροι – Οι τεχνικές αναπτύσσονται και εφαρμόζονται συχνά από ένα άτομο της ομάδας και δεν απαιτούν την εκτέλεση μιας ολόκληρης ομάδας μάρκετινγκ.Απλά εδώ θα πρέπει να αναφερθεί ξανά ότι απαιτείται μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από ότι ο παραδοσιακός τρόπος ανάπτυξης με διαφήμιση.