Seo,Vs,Ppc,Flat,Isometric,Concept.,Comparison,Pay,Per,Click

Διαφορές και Ομοιότητες μεταξύ πληρωμένης και οργανικής αναζήτησης

Από την αρχή, είναι σημαντικό να κατανοήσετε τις διαφορές και τις ομοιότητες μεταξύ της οργανικής αναζήτησης που είναι συνώνυμη με το SEO και της πληρωμένης αναζήτησης. Υπάρχουν βασικές διαφορές και ομοιότητες :

Διαφορές

  • Θέση: Η πρώτη διαφορά είναι ότι τα αποτελέσματα αναζήτησης επί πληρωμή εμφανίζονται στην κορυφή των σελίδων αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης και τα οργανικά αποτελέσματα εμφανίζονται κάτω από αυτά.
  • Χρόνος: Μια άλλη βασική διαφορά μεταξύ πληρωμένης και οργανικής αναζήτησης είναι ο χρόνος. Με την πληρωμένη αναζήτηση, λαμβάνετε άμεσα αποτελέσματα, ενώ με την οργανική αναζήτηση τα αποτελέσματα χρειάζονται περισσότερο χρόνο. Πρέπει λοιπόν να παίξετε το μεσοπρόθεσμο έως μακροπρόθεσμο παιχνίδι με την οργανική αναζήτηση.
  • Πληρωμή: Όσον αφορά την πληρωμή, όπως υποδηλώνει το όνομα, με πληρωμένη αναζήτηση η επισκεψιμότητα πληρώνεται. Πληρώνετε ανά κλικ (PPC) με βάση το κόστος ανά κλικ (CPC). Αυτό σημαίνει ότι πληρώνετε ένα τέλος κάθε φορά που ένας χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμισή σας. Έτσι, αντί να βασίζεστε στην οργανική επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, αγοράζετε επισκεψιμότητα για τη σελίδα σας πληρώνοντας την Google για να εμφανίζει τη διαφήμισή σας όταν ο επισκέπτης σας κάνει αναζήτηση για τη λέξη-κλειδί σας. Για την οργανική αναζήτηση, η κίνηση είναι δωρεάν, αν και απαιτεί επένδυση τόσο πόρων όσο και χρόνου.
  • ROI: Όσον αφορά την απόδοση της επένδυσης, είναι στην πραγματικότητα πολύ πιο εύκολο να μετρηθεί με πληρωμένη αναζήτηση. Αυτό οφείλεται εν μέρει στο ότι η Google παρέχει περισσότερα δεδομένα λέξεων-κλειδιών που μπορείτε να καταγράψετε στο Google Analytics. Ωστόσο, με την πληρωμένη αναζήτηση, η απόδοση επένδυσης (ROI) μπορεί να μείνει στάσιμη ή να μειωθεί με την πάροδο του χρόνου. Με την οργανική αναζήτηση, το ROI είναι λίγο πιο δύσκολο να μετρηθεί, αλλά συχνά βελτιώνεται με την πάροδο του χρόνου. Μακροπρόθεσμα, η οργανική αναζήτηση μπορεί να προσφέρει πολύ καλή απόδοση επένδυσης.
  • Μερίδιο κίνησης: Όσον αφορά το μερίδιο της επισκεψιμότητας, περίπου το 20% έως 30% των ατόμων που κάνουν αναζήτηση κάνουν κλικ στα επί πληρωμή αποτελέσματα και το 70% έως το 80% των ατόμων που κάνουν αναζήτηση κάνουν κλικ στα αποτελέσματα SEO. Έτσι, η μερίδα του λέοντος των κλικ είναι στην πραγματικότητα στα οργανικά αποτελέσματα.

Ομοιότητες

  • Έρευνα λέξεων-κλειδιών: Χρησιμοποιείτε μια μηχανή αναζήτησης τόσο για πληρωμένη όσο και για οργανική αναζήτηση και απαιτείται από τον χρήστη να εισάγει μια λέξη-κλειδί. Επομένως, πρέπει να κάνετε έρευνα λέξεων-κλειδιών για οργανική αναζήτηση και πληρωμένη αναζήτηση.
  • Σελίδες προορισμού: Και οι δύο τύποι αναζήτησης απαιτούν τη δημιουργία σελίδων προορισμού. Για SEO, η σελίδα προορισμού πρέπει να είναι συνδεδεμένη με τον ιστότοπό σας. Για πληρωμένη αναζήτηση, μπορεί να είναι η ίδια ακριβώς σελίδα προορισμού που χρησιμοποιείται για την οργανική ή μπορεί να είναι μια εντελώς ξεχωριστή αυτόνομη σελίδα που βρίσκεται εκτός του ιστότοπού σας.
  • Επισκεψιμότητα: Η δημιουργία επισκεψιμότητας είναι ο κύριος στόχος τόσο της πληρωμένης όσο και της οργανικής αναζήτησης. 

Θέλετε να δώσετε ένα boost στο site σας τόσο στα οργανικά όσα και στα πληρωμένα αποτελέσματα, η Socialwave με το καταρτισμένο προσωπικό της είναι εδώ για να σας δώσει όλα αυτά που χρειάζεστε για να φτάσετε στην κορυφή!